Tο μύνημα της ημέρας

Να ακούτε δύο φορές περισσότερο απ’ ό,τι μιλάτε

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Κορυφαίες ατάκες

Καλοκαίρι Μύκονος.
Χειμώνας Αράχωβα.
Συσκευές Apple.
Καφές Starbucks.
Δουλειά με μέσον.
Κλάμα για την κρίση.....

Πιο Έλληνας πεθαίνεις.

-Στην Κρήτη χτίζουν σπίτια με καραμέλες.
-Ποιες καραμέλες;
-Τσι mentos.

Έχουν περάσει όλα τα λεωφορεία εκτός απ το 14.
Λογικά το απήγαγαν.

Οδηγούμαι στο συμπέρασμα πως ο Ιούδας αυτοκτόνησε επειδή του κούρεψαν τα τριάντα αργύρια.

Ρε φίλε, γι’ αυτές τις πορτοκαλιές που είν’ αλλού και κάνουν πορτοκάλια, καλά πάω?

Τα καλύτερα έρχονται εκεί που δε τα περιμένεις.!
Ώπ.! Το κουδούνι ήρθαν οι πίτσες.!

Μπορείς αυτομάτως να καταλάβεις αν κάποιος είναι ένοχος, αν έχει δικηγόρο τον Κούγια

Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!
- Τι; Σας έβαλαν κάμερες;
- Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση

Τι είπε ο Αδάμ στην Εύα όταν τσακώθηκαν για πρώτη φορά;
Είσαι τυχερή που δεν μπορώ να σε στείλω στη μάνα σου

Είπα να κάτσω να σοβαρευτώ αλλά δεν βρήκα πουθενά καρέκλα..

Δεν ξέρω αν το προσέξατε, είμαστε μια άφραγκη ατμόσφαιρα..

Λέει η άλλη ''οταν χορεύω στο τραπέζι παύω να μαι ο εαυτός μου!''. Σιγά κοπελιά μου κι εγώ όταν χορεύω στο τραπέζι σπάει

Μικρός έπαιζα μπάσκετ με μπάλα τώρα το κάνω με το περιτύλιγμα από το πιτόγυρο, τον αθλητισμό ποτέ δεν τον παράτησα...

Δες ποιος μετάνιωσε που είδε το προφίλ σου.!!!!!!!

Η συμβουλή της ημέρας...
Αν ποτέ χαθείτε σε ζούγκλα,έρημο κτλ,για να προσανατολιστείτε να θυμάστε πως ο νότος είναι εκεί που κοιτάνε οι ηλιακοί θερμοσίφωνες...Καλημέρα σας...


 Να με κάνει ρε ο καλός Θεούλης τέτοιο κούκλο, έξυπνο κι ερωτιάρη, και να μην μπορεί να μου βρει μια δουλειά. Να σκάσω είμαι..

Η αμήχανη στιγμή που μπαίνεις στο φούρνο και ακούς το φούρναρη να λέει "άστα να πάνε φίλε μου το σκατό μας παξιμάδι έχουμε κάνει"
πηγη
  


1 σχόλιο: